Register

If this is your first visit, please click the Sign Up now button to begin the process of creating your account so you can begin posting on our forums! The Sign Up process will only take up about a minute of two of your time.

Page 1 of 3 1 2 3 LastLast
Results 1 to 10 of 23

Thread: bob the builder

  1. #1
    Senior Member kirman's Avatar
    Join Date
    May 2003
    Location
    UK England
    Posts
    765
    Member #
    1499
    Liked
    2 times

    Current Rating

    Visual Appeal:
    0.0 out of 5

    Accessibility:
    0.0 out of 5

    Website Speed:
    0.0 out of 5

    Compatibility:
    0.0 out of 5

    Overall Rating:
    0.0 out of 5

    Rate This Site


    Advertisement (login to hide this!)


    You must be logged in to view this site

    http://www.geocities.com/kirman2069/ace/ace.html

    for my very first client.. first page to show him 2morrow.. he wanted it to be compact to he got it that way lol...
    Dream like you'll live forever. Live like you're gonna die 2morrow!

  2.  

  3. #2
    Member Sirius20's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Glasgow, Scotland
    Posts
    57
    Member #
    2689
    Hey i like that, it's quite original looking, which is always good. Very fetching "screw pics" lol Maybe preload the rollovers for the old navigation? Nice work.
    Regards
    Stephen Gilmour

  4. #3
    Senior Member kirman's Avatar
    Join Date
    May 2003
    Location
    UK England
    Posts
    765
    Member #
    1499
    Liked
    2 times
    lol yer nice screws but im waiting for my "client" to give me some pictures of his work for there.. I had to put it in quotes because this builder is my first client

    wot u mean preload the rollovers for the old navigation?
    Dream like you'll live forever. Live like you're gonna die 2morrow!

  5. #4
    Member Sirius20's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Glasgow, Scotland
    Posts
    57
    Member #
    2689
    Sorry. Emit the word "old". I just meant when i mouse overed the button links there was a slight delay on the rollover effect. I just mean preload the images for the buttons. Ignore me im rambling lol
    Regards
    Stephen Gilmour

  6. #5
    Senior Member kirman's Avatar
    Join Date
    May 2003
    Location
    UK England
    Posts
    765
    Member #
    1499
    Liked
    2 times
    they are preloaded... check my sourse
    Dream like you'll live forever. Live like you're gonna die 2morrow!

  7. #6
    Senior Member justlivyalife's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Birmingham, UK
    Posts
    2,871
    Member #
    2374
    I like it, good job Kirman, keep up the good work, found his old site's url yet?? lol - Its a million percent improvement on the old site lol. Good luck tomorrow btw.
    justlivyalife - The future depends on what we do in the present. (Mahatma Gandhi)
    WDF Resources: WDF Rules
    Non-WDF: JavascriptSource | Dynamic Drive | phpBB | HTML-Kit | Winamp | Download Firefox | Morguefile

  8. #7
    Senior Member splufdaddy's Avatar
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    Boston, MA
    Posts
    4,488
    Member #
    735
    Site looks good. The text "ACE Home Improvers" in the banner could look crisper, IMO, if there were fewer text effects on them. I dont like the glow on the word "ACE", and the dropshadow would look better if it weren't so big. Also, moving the whole design down slightly on the page would look better, IMO, so it's not hugging the top of the screen.

    Nice job, esp for your first client.

  9. #8
    Senior Member kirman's Avatar
    Join Date
    May 2003
    Location
    UK England
    Posts
    765
    Member #
    1499
    Liked
    2 times
    thanks for that spluf
    I am dead pleased with the way this has turned out I have been speaking to buntine and he's given me some tips on what to say to my client and what to offer him.

    I'll be asking him if he likes it and if he would like me to change anything etc... But as soon as i rang him he told me to go meet him at his office and that the design is excellent

    I will mention about making the text a bit more crisp and its bugging me now wot does IMO mean ? lol

    thnx for the replies and i have my fingers and toes crossed for tomorrow lol
    Dream like you'll live forever. Live like you're gonna die 2morrow!

  10. #9
    Senior Member mossoi's Avatar
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    Englandshire, United Kingdomsville y'all!
    Posts
    1,111
    Member #
    1206
    Liked
    1 times
    IMO - In My Opinion
    IMHO - In My Honest Opinion

  11. #10
    Senior Member kirman's Avatar
    Join Date
    May 2003
    Location
    UK England
    Posts
    765
    Member #
    1499
    Liked
    2 times
    cheers mossoi its been bugging me since i joined here lol back in the day lol
    Dream like you'll live forever. Live like you're gonna die 2morrow!


Page 1 of 3 1 2 3 LastLast

Remove Ads

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT -6. The time now is 10:54 AM.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
vBulletin Skin By: PurevB.com